Η φυσική δραστηριότητα μειώνει τον κίνδυνο για καρδιακά και εγκεφαλικά  επεισόδια, ανακουφίζει το stress,διατηρεί τους μύες και τα οστά σε καλή κατάσταση, μειώνει την αρτηριακή πίεση, το σάκχαρο και την χοληστερίνη.

Μύθοι και πραγματικότητα

  • Αν γυμνάζεσαι μπορείς να τρως ότι θέλεις.

Λάθος τρως όσο πρέπει για να χάσεις η να διατηρήσεις το βάρος σου.

  • Μπορείς να γυμνάζεσαι μέχρι τα 55 έτη.

Λάθος η άσκηση αφορά όλες τις ηλικίες, μειώνει την εναπόθεση λίπους, αυξάνει την μυϊκή μάζα και διατηρεί την πνευματική και ψυχική υγειά.

  • Η άσκηση μπορεί να μειώσει την ανάγκη για φάρμακα.

Ναι μπορεί να μειωθεί το επίπεδο του σακχάρου και η αρτηριακή πίεση άρα και η ανάγκη για φάρμακα.

  • Μόνο τα γυμναστήρια εξασφαλίζουν καλή άσκηση.

Λάθος μπορείς να περπατήσεις με παρέα, να ανέβεις σκάλες, να βγάλεις τον σκύλο βόλτα, να παρκάρεις το αυτοκίνητο σου σε απόσταση.

  • Για να είσαι υγιής πρέπει να γυμνάζεσαι τουλάχιστον 60 λεπτά την ημέρα.

Όχι απαραιτητα.30 λεπτά γα πέντε ημέρες την εβδομάδα γρήγορο περπάτημα η ποδήλατο είναι αρκετό. 20 λεπτά για τρεις ημέρες την εβδομάδα περπάτημα είναι η μικρότερη ασκηση.

Ένα καλό πρόγραμμα άσκησης περιλαμβάνει συνδυασμό καρδιαγγειακής (αεροβική, γρήγορο περπάτημα) , μυϊκής (αντοχή),αύξηση ελαστικότητας και άσκηση χαλάρωσης.